Faq

[mark]1.[/mark] NARUDŽBE:

[toggle title=”Kada će stići moja narudžba?”]
Rok isporuke robe koju imamo na skladištu je maksimalno 5 dana od dana evidencije uplate na našem računu.
Rok isporuke robe koju nemamo na skladištu je 75-90 dana od evidencije uplate akontacije na našem računu.
Gore navedeni rokovi se odnose na sve kupce iz Republike Hrvatske. Za inozemne kupce rok ovisi o destinaciji.[/toggle]

[toggle title=”Mogu li promijeniti narudžbu?”]
Kada uplatom potvrdite narudžbu ona se više ne može mijenjati.[/toggle]

[toggle title=”Kako mogu znati da je moja narudžba zaprimljena?”]
Po primitku Vaše narudžbe dobit ćete mail u kojem će biti svi podaci vezani za Vašu narudžbu.
Kada primimo Vašu uplatu, dobit ćete novi mail s potvrdom primitka uplate.[/toggle]

[toggle title=”Koji je trenutni status moje narudžbe?”]
Za svaku promjenu vezanu uz Vašu narudžbu na mail šaljemo obavijest.
Za sve informacije vezane uz narudžbu obratite nam se mail-om odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.[/toggle]

[toggle title=”Nisam primio/la ni potvrdu o primitku ni potvrdu o plaćanju ni potvrdu o dostavi”]
Dogodio se tehnički problem, molimo hitno pošaljite upit na info@studio.hr[/toggle]

[toggle title=”Mogu li se artikli isporučiti izvan Hrvatske?”]
Naravno![/toggle]

[toggle title=”Mogu li artikle naručiti na internetu i dogovoriti njihovu isporuku u izložbeno prodajni salon?”]
Naravno, u tome slučaju kontaktirajte nas s istim upitom na info@studio.hr[/toggle]

[mark]2.[/mark] PLAĆANJE:

[toggle title=”Koje su mogućnosti plaćanja dostupne?”]
Za početak kupcima nudimo samo virmansko plaćanje, odnosno plaćanje uplatom na naš račun.[/toggle]

[toggle title=”Postoji li mogućnost plaćanja na rate?”]
Uskoro će uslijediti implementacija plaćanja karticama, a time i obročne otplate. Trenutno obročno plaćanje možemo organizirati u prodajnom studiju našeg partnera.[/toggle]

[mark]3.[/mark] DOSTAVA:

[toggle title=”Koliko košta dostava?”]
Dostava se naplaćuje po standardnom cjeniku HP Express-a[/toggle]

[toggle title=”Što ako nikog nema kod kuće prilikom dostave?”]
Za kupce iz Republike Hrvatske nije problem, u većini slučajeva imate nekoliko dana da vremena da preuzmete pošiljku u poštanskom uredu prije nego se vrati natrag nama.[/toggle]

[toggle title=”Što ako se moj paket izgubi ili ošteti?”]Ako ste obaviješteni da Vam je paket poslan prvo što trebate napraviti je da provjerite poštanski sandučić i slična mjesta gdje primate poštu kao i mogućnost da pošiljku nije zaprimio netko od vaših ukućana. Ako se utvrdi da paket nije isporučen i da nema nikakve obavijesti od strane dostavljača odmah nas kontaktirajte. Mi ćemo poduzeti daljnje radnje za koje nam je potrebno do 7 radnih dana.
Ako prilikom dostave paketa primijetite da je paket oštećen isti odmah reklamirajte i vratite dostavljaču. U tom slučaju bez odgode šaljemo zamjenski ukoliko je i kada dostupan ili vraćamo novac na Vaš račun.[/toggle]

[mark]4.[/mark] PROIZVODI:

[toggle title=”Kako se montira proizvod?”]Uz svaki naš proizvod dobivate upute o montaži, također na našoj web stranici možete skinuti upute u PDF- formatu[/toggle]

[toggle title=”Da li je proizvod pravo prirodno drvo?”]Svi naši proizvodi su napravljeni isključivo od pravog prirodnog drveta.[/toggle]

[toggle title=”Da li je proizvod proizveden u Hrvatskoj?”]Svi proizvodi koji se nalaze u webshopu proizvedeni su u Hrvatskoj.[/toggle]

[toggle title=”Mogu li naručiti panel izrađen od egzotične vrste drveta ili od vrste drveta kojeg trenutno nemamo u ponudi?”]Da, u tom slučaju pošaljite nam upit putem e-maila : info@studio.hr[/toggle]

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)